Thursday, 23 November 2017

Dr duke options trading


Dr Duke: Opcje Trading Coach Kerry W. Given, Ph. D. aka Dr Duke, trener akcji i opcji handlowców jeden na jeden i jest często zapraszanym prelegentem na targach Money Show, Traders Expo oraz Forex i Options Expo. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w obrocie na rynkach akcji i handlował opcjami w swoim portfelu akcji i generowaniem dochodu od 1999 roku. Jego oficjalne szkolenie w zakresie finansów obejmuje kursy biznesowe i finansowe na poziomie magisterskim oraz szkolenia na temat zaawansowanych opcji w CBOE Options Institute. Firma Parkwood Capital, LLC została założona w 2007 roku z misją zapewnienia uczciwej i realistycznej edukacji finansowej osobom takim, jak Ty. Największy marketing Dr. Dukesa pochodzi od jego uczniów. Czy wzięliście udział w popularnych dwudniowych seminariach, które obiecują potrojenie waszych pieniędzy w ciągu trzech tygodni, lub pozwolą wam zrezygnować z pracy i pracować w pełnym wymiarze godzin? Wielu naszych klientów wzięło udział w tych kursach i odkryło, że nadal nie mogli znaleźć sukcesu w rynki nawet po wydaniu tysięcy dolarów na edukację. Dr Duke pomaga swoim uczniom podjąć kolejne kroki i przekształcić ich w biznes generujący środki pieniężne. On nie sprzedaje szybkich projektów. W rzeczywistości obala wiele powszechnych nieporozumień dotyczących handlu akcjami i opcjami. Możliwe jest generowanie stałych przychodów z rynków rok po roku, a dr Duke może pokazać, jak. Dr Dukes nowa książka, No-Hype Options Trading. opublikowane przez John Wiley and Sons, jest dostępne na Amazon. Sprawdź opinie klientów opublikowane w serwisie Amazon i na tej stronie. Wczesny recenzent chwali książkę Dr. Dukesa jako najlepszą książkę wprowadzającą o opcjach, które kiedykolwiek spotkałem. Dr Duke bada bezkierunkowy handel opcjami w swojej najnowszej książce Time Is Money. dostępne na Amazon. Dr Duke będzie z tobą pracował, aby rozwinąć styl handlu i plan najlepiej pasujący do ciebie i twojej sytuacji. Usługi obejmują coaching twarzą w twarz, prywatne seminaria internetowe, zajęcia grupowe za pośrednictwem webinara i indywidualne szkolenia w zakresie inwestowania w akcje, fundusze giełdowe, fundusze inwestycyjne, opcje na akcje i opcje indeksowe. Nauczy Cię rozumieć rynki finansowe, znać ryzyko związane z Twoimi inwestycjami i zarządzać tym ryzykiem. Dr Duke jest wyjątkowy w dziedzinie edukacji opcyjnej pod jednym zasadniczym względem: ćwiczy to, co głosi. Możesz śledzić jego codzienny blog i śledzić jego wyniki handlując kondorem żelaza w jego usłudze powiadamiania o transakcjach typu Flying With The Condor. Zapisy dotyczące handlu dla Dr. Dukes Trading Group oraz biuletyn No Hype Zone są publikowane w sekcji darmowych pobrań na tej stronie. Dr Duke jest jednym z niewielu, jeśli nie jedynym, edukatorem opcji, który publikuje swoje transakcje w czasie rzeczywistym, abyś mógł śledzić wyniki. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat którejkolwiek z tych usług. Referencje są dostępne. Jego 30-letnia rocznica największego filmu na Wall Street, jakie kiedykolwiek powstało: Hej, historia za nim W czerwcu 1983 roku, miejsca handlowe zostały wydane w kinach. Pozostaje największym filmem z Wall Street, jaki kiedykolwiek powstał. Trzydzieści lat później większość uważa to za część kanonu amerykańskich komedii, uruchamiając, ożywiając lub określając kariery wielu z obsady i ekipy. Jeśli jeszcze go nie widziałeś, prawdopodobnie powinieneś pokutować przed lokalnym proboszczem, a następnie zalogować się na swoje najbliższe konto Netflix. Ale dzięki uprzejmości, dobrze podsumujcie fabułę: dwóch septuagenarian braci, którzy prowadzą udany makler papierów wartościowych w Filadelfii, wdaje się w spór o to, czy postać osoby jest ukształtowana przez naturę czy wychowanie. Postanawiają postawić zakład: oprawią oni najwyższego kierownika (Dan Aykroyda) w posiadanie narkotyków i pozyskują prostytutkę (Jamie Lee Curtis). W międzyczasie będą promować ulicznego żebraka (Eddie Murphy) do dawnej roli dyrektorów. Będą wtedy obserwować, czy żebrak i kierownictwo nadal zachowują się jak ich dawni sami. Aby uczcić 30-lecie tego filmu, dotarliśmy do kluczowych reżyserów tego filmu - niestety, wielu z nas już nie ma, choć ich wspólne doświadczenie w czasie zdjęć pomogło w nakręceniu filmu tak dobrze, jak było to możliwe - rozmawiać z nami o tym, jak powstało i co to znaczy dzisiaj. JOHN LANDIS, reżyser: Dostałem telefon od Jeffa Katzenberga, dyrektora w Paramount w tamtym czasie, pytając, czy przeczytałbym scenariusz o nazwie Black And White, który uważałem za marny tytuł - ironicznie czarny lub biały był czymś co zrobiłem z Michael Jackson kilka lat później. To była bardzo staroświecka, komedia społeczna bardzo przypominająca ciasne rzeczy z lat trzydziestych. Hollywood nakręcił serię filmów - Preston Sturges, Frank Capra - te komedie, które naprawdę dotyczyły społeczeństwa w tamtym czasie i były dość polityczne, ale cudownie zabawne i o silnych charakterach. TIM HARRIS, współscenarzysta: Byli ci dwaj bracia, którzy byli obaj lekarzami, z którymi grałem w tenisa regularnie, i byli niesamowicie irytujący, ponieważ bawiły się rywalizacją między rodzeństwem, przez cały czas o wszystkim . Byli tacy dwaj bracia, którzy byli obaj lekarzami, z którymi grałem w tenisa dość regularnie, i byli niesamowicie irytujący, ponieważ bawiły się rywalizacją rodzeństwa, przez cały czas. - Tim Harris, współautorka Więc zawsze musieli być oddzieleni, wiesz, grać w drugim zespole. A oni byli bardzo bogaci, ale także niewiarygodnie tani - graliśmy na publicznych dworach, gdzie było to jak kilka dolców za czterech facetów na godzinę. I mają argumenty na temat tego, kto wymyślił 50 centów, i myślę, że to był jeden z gorących dni, w których grałem z nimi, a ja po prostu wróciłem do domu i miałem tego dosyć, a ja po prostu pomyślałem, Boże, po prostu nie chcę grać z tymi ludźmi, są okropni. A ja wpadłem na pomysł, żeby obstawiali sytuację z przyrodą z kimś w ich towarzystwie, a ja prawie wszystko opracowałem, podszedłem do Herschelsa i powiedziałem mu to, a on pomyślał, że to wspaniałe. W tym czasie mieszkałem w dość zaniedbanej części L. A. w pobliżu Fairfax Avenue, która była całkowicie zbrodnia. Mieszkałem w kompleksie mieszkalnym, w którym wszyscy albo mieli broń trzymaną na głowie, albo zgwałcono, czy coś w tym rodzaju - tylko bardzo kryminalne środowisko - co też było częścią tego. HERSCHEL WEINGROD, współscenarzysta: Prawdą jest, że jedynym sposobem, w jaki scenariusz można naprawdę ocenić, z definicji, nie jest na stronie, jego oglądanie filmu, który został z niego wykonany. Z pewnością można go czytać i czerpać z niego radość, ale nieuniknionym jest to, że został napisany, aby być widzianym. LANDIS: Scenariusz powstał dla Gene'a Wildera i Richarda Pryora. A kiedy przysłano mi scenariusz, Richard Pryor niestety miał wypadek, w którym sam się spalił, i wysłali go do mnie i powiedzieli: "Co myślicie, że 48 godzin jeszcze nie wyszły, ale te, które się pojawiły, i Eddie Murphy bardzo dobrze się przyjrzał, a oni pomyśleli: "Ach, te dzieciaki będą gwiazdą". Powiedzieli: "Co myślisz o Eddiemu Murphym w roli Billy'ego Raya Valentine'a?" Oczywiście powiedziałem: "Kto Eddie Murphy"? Czy sądzisz, że Eddie Murphy gra rolę Billy Ray Valentine? Ja oczywiście powiedziałem: "Kto Eddie Murphy - John Landis, reżyser, ponieważ nie oglądałem Saturday Night Live od śmierci Johna Belushi. Więc przeczytałem scenariusz i zobaczyłem taśmy Eddies, pojechałem do Nowego Jorku i spotkałem się z Eddiem. I chcieli - nie powiem ci, kogo chcieli, abym rzucił - ale studio było bardzo nieszczęśliwe z powodu prawie każdego, kogo chcieli, abym obsadził. John Belushi zmarł, a film Dana Aykroyda bez Johna nazywał się Dr. Detroit, co było porażką, więc konwencjonalna mądrość polegała na tym, że Aykroyd bez Belushi był jak Abbott bez Costello i że jego kariera dobiegła końca. Teraz dobrze znałem Danny'ego, pracowałem z nim i wiedziałem, że Danny jest świetnym aktorem i mógł z łatwością zagrać tego faceta. Danny, jest aktorem: Powiedz mu, czego chcesz, a on dostarcza. I myślałem, że on będzie cudowny. Więc odrobinę obniżył jego cenę, a ja go dostałem, więc miałem Dana Aykroyda i Eddiego Murphy'ego, a oni byli zdenerwowani, ponieważ Danny nie miał - jego ostatnie kilka zdjęć nie spisało się dobrze, a Eddie naprawdę wciąż był nieznany. Minęły 48 godzin, kiedy strzelaliśmy. Jedyną postacią w scenariuszu, z którą miałem problem, bo taka jest fantazja, jest Ofelia. Klasyczna dziwka z sercem ze złota - taka jest fantazja, że ​​myślałem, że ja, kurwa, ucieknę z tym spotkałem Jamiego Lee Curtisa - nakręciłem film dokumentalny o horrorach, a ona była gospodarzem - ona była królową krzyków. Poznałem ją, a ona była tak zabawna, inteligentna i seksowna, i pomyślałem: "Och, daj spokój". Właśnie zrobiła Halloween 2, za które zapłacono 1 milion, a my zapłaciliśmy jej prawdopodobnie 70 000. Kiedy ją rzuciłem, studio oszalało. Zostałem powołany na stanowisko szefa biura i powiedział: "Jestem kobietą, która jest aktorką z filmu" B ", i powiedziałem:" Nie po tym filmie. Ale chłopakowi nie podobał się fakt, że obsadziłem Danny'ego i Jamiego. JAMIE LEE CURTIS, Ophelia: Podjąłem świadomy wysiłek, aby przestać robić horrory. Wiedziałem, że to nie pozwoli mi na pełną karierę - że w pewnym momencie będzie to ograniczało. I poznałem Johna, kiedy robił krótki film dokumentalny o zwiastunach horrorów z lat 50. zatytułowanych Coming Soon. Potrzebował kogoś do opowiedzenia, więc zatrudnił mnie za to, kiedy poznałem go po raz pierwszy. I w trakcie tego musiał mieć poczucie, że będę dobry. Więc podał mi tę część. Wyraźnie sprzeciwiał się każdemu ze studiów. Wszyscy, którzy odlewali, myśleli, że zwariował, a on sam zmienił bieg mojego życia, dając mi tę część. Jamie Lee Curtis jako Ophelia, prostytutka Denholm Elliott jako Coleman, kamerdyner Winthorpes i Murphy i Aykroyd, gdy planują zemstę. Netflix On samodzielnie zmienił kierunek mojego życia, dając mi tę część. - Jamie Lee Curtis HARRIS: Odlewanie to zasługa Johnsa, który po prostu rzucił film znakomicie, a wszystkie mniejsze części naprawdę błyszczą. To właściwie jeden z tych filmów, w którym na zawsze zmienia on wielu uczestników kariery. To spowodowało, że Jamie Lee Curtis wyszedł z horrorów. Zyskałem Herschela i mnie na znacznie bardziej widocznym poziomie. Dwaj starzy faceci - całkowicie odrodzili swoją karierę. Katapultował każdy karierę w pozytywny sposób. LANDIS: Najciekawsza historia, rzucanie mądrości: Pomyślałem: Potrzebuję kogoś, kto był gwiazdą filmową w latach 40., który nigdy naprawdę nie grał złoczyńcy, a ja myślałem: Hej, a co z Donem Ameche i rzucaniem powiedziała kobieta, Don Ameches nie żyje. I powiedziałem, nie sądzę, żebym wiedział, gdyby Don Ameche nie żył. I tak nazwaliśmy Gildię Aktorów Ekranowych, a jego resztki zostały wysłane do jego syna w Phoenix w Arizonie. I pomyślałem: To nie jest dobry znak. A on nie miał agenta i pomyślałem: Cholera, Boże, któż inny mógłby dostać, gdy jeden z sekretarzy powiedział: Słyszałem, że szukasz Dona Ameche. Powiedzieliśmy Ya. Powiedziała, widzę go przez cały czas chodząc po San Vicente w Santa Monica. Więc zadzwoniłem do informacji i powiedziałem: "Jestem Donem albo D Ameche na San Vicente w Santa Monica. I tak było, więc zadzwoniłem do niego. I wiesz, że ma ten niewątpliwy głos, i zdajesz sobie sprawę, że Don był wielką gwiazdą, pod koniec lat 30-tych, zdecydowanie wielką gwiazdą w latach 40-tych - mam na myśli, że był Alexander Graham Bell na litości - główną gwiazdą lat 50., Broadway gwiazda, gwiazda radiowa, gwiazda filmowa, gwiazda telewizyjna. Powiedziałem: Panie Ameche Yeeessss. Nazywam się John Landis, jestem z Paramount Studios, a ja robię film i chcę, żebyś wziął pod uwagę część. Więc wysłałem scenariusz. Czy mógłbyś to przeczytać i czy możesz przyjść jutro? A on odpowiedział: Tak. Czy chciałbyś, żebyśmy wysłali samochód? Powiedział: Nie, nie, mogę prowadzić. Powiedziałem: Świetnie. Przyszedł i był przygotowany, by czytać dla mnie. Byłem tak zszokowany. Powiedziałem, że nie musisz czytać dla mnie. Od 14 lat nie robił filmu, robił obiad w teatrze. Podczas gdy kręciliśmy później w Filadelfii - on był taki cudowny - powiedziałem, Don, czy mogę zadać pytanie Jak to się stało, że nie pracowałeś przez 14 lat A on powiedział, Cóż, nikt nie zadzwonił Wspaniały wynik tego jest po tym, jak pojawiły się Miejsca Handlowe kolejnym filmem, w którym grał, był Cocoon, za który otrzymał Oscara. Nigdy nie przestał pracować przez resztę swojego życia - nakręcił kolejne 10 filmów - z nim pracowałem jeszcze dwa razy. NA LOKALIZACJI HARRIS: Filadelfia ma związek z założeniem kraju, konstytucją, prawem do pogoń za szczęściem, z całym idealizmem wbudowanym w Amerykę. Pomyślałem, że to dobry sposób na podkreślenie tego, szczególnie na scenie otwierającej, gdy zobaczysz beznoga czarnego faceta. LANDIS: Wiele wnętrz, które powinny znajdować się w Filadelfii, to w rzeczywistości Nowy Jork. Na zewnątrz i wewnątrz Duke Brothers, wielkiego piętra, znajdowała się Filadelfia. Ale biura znajdowały się na piętrze w Park Avenue Armoury, miały te piękne wnętrza w stylu Stanforda White'a. Prawdę mówiąc, był prawdziwy portret Georga Washingtona z Gilbert Stuartem - powiedziałem, że mogę wykorzystać to, że lokalizacja The Heritage Club była niesamowitym odkryciem. To był stary budynek Izby Handlowej, był pusty - spektakularny pokój, po prostu stawiamy tam stół. ODPOWIADAJĄC SKALERZYM LANDIS: Zajęło mi dużo czasu, aby zrozumieć con, co się dzieje. To zabawne, już tak dawno temu, szykanowanie jest teraz o wiele bardziej tajemnicze. Przynajmniej w miejscach handlowych, na koniec dnia był towar. HARRIS: Poprosiłem niektórych ludzi, którzy byli w tym biznesie, aby mnie przez to przechodzili, a kiedy to pisałem - to było jak studiowanie na egzamin, wiesz, jakbyś rozumiał to dzień, a potem 24 kilka godzin później nie możesz sobie przypomnieć, jak wszystko działa. LANDIS: W scenariuszu było tak, że ostatnie sceny były w Chicago na giełdzie towarowej, ale nie pozwolili nam tam strzelać. Naprawdę próbowaliśmy każdego sposobu, aby uzyskać pozwolenie na kręcenie tam, i myślę, że zgodnie z prawdą, gdy zobaczyli, że mamy jasne zrozumienie, jak to działa, to było tak: Nie, więc skończyło się na giełdzie towarowej w Nowym Jorku, która była o World Trade Center w tym czasie. Około 90 inwestorów zajmujących się handlem podłogami w tym filmie było prawdziwymi traderami, a wiele z nich nakręciłem podczas rzeczywistych godzin handlu. Byli w tym - jeśli cokolwiek, byli mniej szorstcy. Byłem bardzo zaskoczony tym, jak ciężko to było fizycznie - oni naprawdę łomotali się nawzajem. To było jak sport kontaktowy. Byłem bardzo zaskoczony tym, jak fizycznie był szorstki. To było jak sport kontaktowy. - John Landis Handlowali po prostu jak 8 lub 9 godzin dziennie, więc byliśmy tam od 3 do 4 godzin w ciągu dwóch dni między otwarciem a zamknięciem, i zrobiliśmy dużo. Tak naprawdę nakręciłem tam partyzanckie rzeczy, których użyłem w filmie. Pamiętam też, że na rynku towarowym znajdował się on w jednej z wież w World Trade Center na 50. lub 60. piętrze - bez okien i od 3 do 4 pięter. To było bardzo dziwne, wziąć windę na 50 lub 60 pięter, a potem myślałeś, że jesteś w podziemiu. INSTANT CLASSIC WEINGROD: Film otrzymał bardzo dobre recenzje od najważniejszych krytyków filmowych w tym czasie - Vincenta Canby w New York Times Siskel i Ebert, zarówno w ich programie telewizyjnym, jak iw Chicago Sun-Times Richard Schicikel w Time Magazine Sheila Benson w czasopiśmie LA Times even People. Zdarzały się również negatywne recenzje, ale mieliśmy nadzieję, że ci dobrzy pomogą widzom w obejrzeniu filmu. Zrobili i na szczęście bardzo im się podobało. Po prostu to sprawdziłem i był to czwarty co do wielkości film w roku, w którym Return Of The Jedi i Tootsie byli pierwsi i drudzy. HARRIS: To nie miało wielkiego otwarcia, ale wciąż działało i trwało. Miałem telefon od agenta mówiącego, że dostaję telefony z pytaniem, czy to prawda, że ​​cały film był pomysłem producenta Aarona Russosa i że właśnie zapłacił nam za napisanie tego. Potem dostałem kolejną rozmowę, mówiąc, że Jeffrey Katzenberg z Paramount mówił, że to wszystko było jego pomysłem. Będąc już wtedy cynicznym Hollywood, wiedziałem, że to był hit, bo ludzie już próbowali ukraść za to kredyt. CURTIS: Niektórzy ludzie będą udawać, że o tym wiedzą. Paramount może poczuł, że coś ma. W trakcie tego procesu nigdy nie spodziewasz się, że zniknie z list przebojów. To naprawdę zabawny film. Motherfucker Moi WEINGROD: Jeśli napiszesz oryginalny scenariusz, który staje się komercyjnym i krytycznym sukcesem, nagle masz pewną dozę legalności. Nikt nie ryzykuje, że zatrudni cię do zrobienia zlecenia pisania, a nawet zrobienia kolejnego z oryginalnych skryptów, ponieważ już zarobiłeś pieniądze na studia w klubie. Zatrudnianie pisarzy, których filmy odniosły sukces, pomaga złagodzić tę istotną absurdalność procesu pisania scenariusza dla kupującego. LANDIS: Filmy mają własne życie. INSPIRACYJNY FILM HARRIS: Prawdopodobnie na samym końcu stało się niezwykle modne, by być absolutnie bogatym. Graliśmy w to na końcu filmu: Tdream został osiągnięty, ponieważ ci dwaj faceci, czarny i biały facet, obaj mają brudne bogactwo. Myślę, że właśnie dlatego film odniósł sukces - jest satyrą na chciwość i konwenansami społecznymi, ale miał satysfakcjonujące szczęśliwe zakończenie. Oboje dostali to, czego chcieli. CURTIS: Stare pieniądze wciąż mają moc - nic się nie zmieniło. To dla mnie szokujące, ale nie jest to zaskakujące. Szokujące, że można by sądzić, że ludzie zostaną pociągnięci do odpowiedzialności, ale ja po prostu dziś nie myślę o tej rzeczywistości. LANDIS: Ogrom nieuczciwości, która szerzy się w branży bankowej i papierów wartościowych. Wszystko to rozciąga się od deregulacji - tylko tchórzostwo i zepsucie Senatu, jego sprawiedliwość. nie możesz przesadzać z tymi rzeczami. Naprawdę nie możesz. HARRIS: Ktoś do mnie niedawno przyszedł i powiedział, że to dzięki Miejscom Handlowym, które przeszły do ​​świata finansów, który jest jak ogromny zwrot paradygmatu - że film napisany jako satyra tego świata kończy się inspiracją kogoś, kto wejdzie w to świat i zarabiać dużo pieniędzy. Ale pokazuje tylko, jak zmieniają się czasy od powstania tego filmu. WEINGROD: Bernard Madoff, były prezes NASDAQ, był badany przez SEC od 1999 roku, ale skandal nie pękł do 2008 roku. Nuff powiedział. CZYLI WALL STREET COMEDIES HARRIS: Filmy, które pojawiły się na Wall Street, żadna z nich nie jest zabawna. Są wszystkie melodramaty, traktują siebie bardzo poważnie. Myślę, że są ograniczeni, muszą być automatycznie liberalni w swojej dezaprobacie. Byłem z tego powodu trochę rozczarowany. Trading Places to coś w rodzaju retrospekcyjnego filmu, bardziej zawdzięczanego filmom z lat 40. i 50. niż temu, co działo się w momencie, gdy powstawało. Brewsters Millions była społeczną komedią o pieniądzach i chciwości oraz o tym, co robi ludziom, ale potem nie było już takich filmów. Nie było już takich filmów. - Komedie Tima Harrisa były skierowane do konkretnych grup dzieci - nastolatków - i wydawało się, że przejmują one wiele. Myślę, że to chyba amerykańskie - nie są zainteresowani tym szczególnym spojrzeniem. Nie sądzę, że Hollywood też jest - to niezręczne dla nich. Ważni ludzie w Hollywood są naprawdę, naprawdę, brudni bogaci. Nie chcą tego robić, szczególnie dla zabawy, nie sądzę. CURTIS: Komedia dotyczy charakteru i konfliktu. Na pewno wystarczy konflikt w bankowości i na pewno jest wystarczająco dużo postaci. Ktoś, kto jest sprytny, może wymyślić dobry hak. ZOBACZ RÓWNIEŻ: Najważniejsze wykresy na świecieJak mogę handlować Opcje To jest niesamowity kurs, wypełniony sprawdzonymi na rynku technikami sukcesu w opcjach. Nauczysz się najważniejszej koncepcji, która określi Twój sukces lub porażkę na rynkach, a przekonasz się: świetny sposób na ekstrawagancję Euforia lub biała panika Doskonała strategia ochrony używana przez profesjonalistów Konkretna strategia gry zarobków Ogłoszenia z dużą ilością MNIEJSZE RYZYKO Potężne gry zwiększają zyski dzięki MNIEJSZEMU RYZYKO w BEAR Opis rynku To jest niesamowity kurs, wypełniony sprawdzonymi na rynku technikami sukcesu w opcjach. Dowiesz się najważniejszej koncepcji, która pozwoli Ci określić sukces lub porażkę na rynkach, a odkryjesz: świetny sposób na ekstrawagancję Euforia lub biała panika (str. 111) Doskonała strategia ochrony używana przez zawodowców, ale nigdy nawet usłyszane przez prawie 99 przedsiębiorców (str. 150) Konkretna strategia rozgrywania ogłoszeń o zyskach z dużo mniejszym ryzykiem (str. 39) Potężne gry w celu zwiększenia zysków przy mniejszym ryzyku na rynku BEAR (str. 89) Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy inwestorzy są konsekwentnie bardziej skuteczne niż ktokolwiek inny Po raz pierwszy człowiek uważany za jednego z najlepszych na świecie handlarzy wyraził zgodę na ujawnienie swoich najcenniejszych, pomocnych i opłacalnych technik. Jon Najarian (znany również jako doktor J) od wielu lat notuje stałe i stałe zyski, miesiąc po miesiącu. Jego firma, Mercury Trading, była jedną z największych firm zajmujących się tworzeniem rynku na świecie, obsługującą ponad 150 milionów magazynów i 30 000-45,000 opcji każdego dnia. Był doradcą i mentorem dla kilkudziesięciu odnoszących sukcesy profesjonalnych handlowców i przez 20 lat uczył się podstaw opcji z Chicago Board Options Exchange. Doktor J zyskał szacunek i uznanie profesjonalistów na całym świecie dzięki swoim niesamowitym i konsekwentnym umiejętnościom handlowym, uczciwości i chęci pomagania innym osiągnąć sukces. Niektóre z technik, których możesz się nauczyć Narażenie na osobiste techniki handlowe Doctor Js może sprawić, że wygrasz opcje. Oczywiście otrzymasz wszystkie podstawowe informacje. Opcje Call and Put Jak porównać cenę opcji z kosztem aktywów bazowych Podstawy ruchów cen opcji - dlaczego tak się dzieje i jak dokładnie je prognozować Ustalenie prawdziwej wartości opcji Jak zarabiać pieniądze bez względu na ruch na rynku w górę lub w dół Nauczysz się zasady niestabilności opcji i jak sprawić, by działała ona dla ciebie, a nie przeciwko tobie. Odkryjesz niesamowitą strategię, która ma ograniczone ryzyko i wysokie potencjalne zwroty. Ogromne ruchy cenowe występują w tym samym decydującym 15-minutowym oknie, aby dowiedzieć się, kiedy i jak to zrobić na swoją korzyść. Jak korzystać z pająków, LEOPS i prostych połączeń, aby ustawić optymalną pozycję (zaczyna się na stronie 120) Miesiąc paniki, jak radzą sobie zawodowcy to Idealna Strategia Pozycji, jak używać Obroży, aby znacznie poprawić swój dobrobyt finansowy Kiedy Zmieniać Strategię 3 Miesiące Każdego roku Musisz Przejść do Doktora Js Plan wysokiej zmienności Najważniejsza koncepcja dla udanych transakcji Jon jest przekonany, że zanim będzie można kiedykolwiek odnosić sukcesy w obrocie opcjami, należy zrozumieć koncepcję zmienności. To jest sedno zrozumienia, które opcje warto kupować i które warto sprzedać. W opcjach Jak handlować Jon Najarian ujawnia, w jaki sposób i dlaczego zmienność powinna być dominującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji handlowych. Według Jona jest to największe nieporozumienie wśród handlowców opcji. Tylko ta koncepcja może być różnicą między twoim sukcesem lub porażką. Ten kurs obejmuje więcej: Ocje strategie na znalezienie opcji Zwycięzcy w każdych warunkach 2 Świetne strategie na wypadek katastrofy w każdym magazynie Wielka gra używana przez kilku inżynierów i lekarzy do gromadzenia wielomilionowych rachunków w dolarach Dokładnie kiedy używać każdej strategii - i Dlaczego z niego skorzystasz Jak wycenić opcję - prawdziwy sposób (jeśli kiedykolwiek słyszałeś o czarnych-Scholesach, musisz zobaczyć tę taśmę) Znaczenie Major, Ekstremalne ruchy na rynku. Jak grać z korzyścią dla Ciebie Pytania Jon pyta się każdego dnia - nawet po potrojeniu pieniędzy Absolutnie gwarantowane przez jeden pełny rok Wyślij za egzemplarz kursu Jak handlować opcjami dla handlowców na parterze. Przestudiuj to. śledzić wydajność zaleceń i metod Doctor Js. Chcę, abyś sam zobaczył, jak AMAZINGNIE SUKCESIE te strategie Jeśli nie jesteś całkowicie przytłoczony i zachwycony tymi technikami, po prostu odeślij paczkę. Chory natychmiast wyśle ​​ci szybkie i uprzejme zwroty. Absolutnie bez pytań zadawanych Zacznij swoją nową karierę handlową Teraz wszyscy odnoszący sukcesy handlowcy opcji maksymalizują potencjalne zwroty przy jednoczesnej minimalizacji ryzyka. Jon nalegał, abyśmy zorganizowali tę ofertę w ten sam sposób, w jaki Twoja maksymalna nagroda jest praktycznie nieograniczona, gdy znasz już strategie. a twoje ryzyko praktycznie nic. czas na zapoznanie się z tym kursem. Nie przegap tej okazji. Wyślij bez ryzyka Jak dziś mogę handlować opcjami. Jak zawieram opcje wymiany (w tym książka) Zamówienie Pozycja 33001. 15.00 Wymagana przez rząd USA Zastrzeżenie - Commodity Futures Trading Commission Futures i opcje handlu mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko. Musisz być świadomy ryzyka i zaakceptować je, aby inwestować na rynkach kontraktów terminowych i opcji. Nie handluj pieniędzmi, których nie możesz stracić. Nie jest to ani nagabywanie, ani oferta kontraktów futures i opcji BuySell. Nie składa się oświadczeń, że jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych omówionych na tej stronie. Dotychczasowe wyniki dowolnego systemu transakcyjnego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Reguła CFTC 4.41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYMULOWANE WYNIKI MAJĄ PEWNE OGRANICZENIA. MOGĄC UŻYWAĆ RZECZYWISTEGO REJESTRACJI WYDAJNOŚCI, SYMULACJA WYNIKÓW NIE REPREZENTUJE RZECZYWISTEGO TRADINGU. RÓWNIEŻ OD OKRESU, W JAKI SPOSÓB TRADY NIE ZOSTAŁY ZOSTAŁY WYKONANE, REZULTATY MOGĄ MIEĆ PONIŻSZE KOMPENSOWANIE W ZAKRESIE WPŁYWU, JEŚLI JAKIEKOLWIEK, NA NIEKTÓRE CZYNNIKI RYNKOWE, TAKIE JAK BRAK PŁYNNOŚCI. SYMULACJA PROGRAMÓW HANDLOWYCH W OGÓLNYM ZAKRESIE PODLEGA WPŁYWIE NA FAKT, KTÓRY ZAPROJEKTOWANO Z KORZYŚCIĄ HINDSIGHT. NIE ZAPEWNIA ŻADNEGO OŚWIADCZENIA, ŻE WSZELKIE RACHUNKI BĘDĄ PRAWDOPODOBNIE OSIĄGNĄĆ ZYSK LUB STRAT PODOBNE PODCZAS TYCH OSÓB. Wszystkie transakcje, wzory, wykresy, systemy itp. Omówione w tej reklamie i materiały produktów mają wyłącznie charakter poglądowy i nie powinny być interpretowane jako konkretne zalecenia doradcze. Wszystkie pomysły i prezentowane materiały są wyłącznie pomysłami autora i niekoniecznie odzwierciedlają wydawcy lub TradeWins. Recenzje produktu

No comments:

Post a Comment