Sunday 24 December 2017

Exks forex broker recenzje


Exness Review Grupa EXNESS otworzyła swoje podwoje dla społeczeństwa w 2008 roku w St. Petersburgu w Rosji i zobowiązała się do oferowania swoim klientom wysokiej jakości usług handlowych na kilku rynkach finansowych. Od tego czasu przeszła długą drogę i jest dziś wiodącym brokerem na rynku Forex i ECN. EXNESS szczyci się uczciwością, otwartością i przejrzystością i jest regulowane przez CySec na Cyprze, a także przez Financial Service Provider Register w Nowej Zelandii. EXNESS LT (NZ) został wyróżniony nagrodami od słynnej publikacji finansowej World Finance Media za notowania Best Executionquot, quotBest Order Managementquot i quotBest Mini Broker. quot Do połowy 2017 roku klienci EXNESS39 mieli miesięczny wolumen obrotu ponad 180 miliardów. Pierwszą rzeczą, która uderza cię, gdy otwierasz stronę EXNESS, są jej fajne obrazy, które są duże, kolorowe i ekscytujące. Ponieważ EXNESS jest partnerem Mistrzostw Infiniti Red Bull Racing, jego błyskotliwy samochód wyścigowy Infiniti z pewnością nie jest nie na miejscu. A ponieważ strona jest dostępna w 23 różnych językach, w tym angielskim, chińskim, rosyjskim, wietnamskim, farsi, hindi, urdu, tamilskim, tajskim, bengalskim, indonezyjskim i malajskim, ludzie z całego świata mogą uczestniczyć w zabawie. Grupa EXNESS oferuje klientom dostęp do rynku międzybankowego za pośrednictwem sieci ECN, która jest oparta na oprogramowaniu quotaggregatorquot, który koordynuje realizację zamówień klientów po najlepszych cenach spośród kilku dobrze znanych dostawców płynności powiązanych z quotaggregatorquot. Transakcja jest wykonywana przez dostawcę płynności, który oferuje najlepszą cenę dla określonego wolumenu w danym momencie. Informacje o dostawcy płynności, któremu została złożona transakcja, są przechowywane w bazie danych naszej firmy. Klient może otrzymać te informacje na żądanie. Broker nie oferuje obecnie kont typu Swap Free ECN, ponieważ dostawcy płynności wykonują swapy w imieniu firmy. Grupa EXNESS daje handlowcom możliwość handlu kontraktami CFD na kontrakty terminowe, których podstawowym aktywem jest ropa naftowa. Grupa EXNESS angażuje się w różne sprawy społeczne. Obecnie wspiera projekty WWF Russia's przywracające rzadkie gatunki: perskiego lamparta na Kaukazie i tygrysa syberyjskiego na Dalekim Wschodzie. EXNESS oferuje wąskie zmienne spready na trzech różnych kontach transakcyjnych: Mini, Classic i ich kontach ECN. Nie ma minimalnego depozytu na koncie Mini, ale tylko 100 pozycji może być otwartych jednocześnie. Również spread wynosi 0,3. Spread na pozostałych dwóch rachunkach wynosi 0,1 i nie ma limitu w ilości pozycji, które może zatrzymać gracz. Konto Classic wymaga depozytu otwarcia z 2000 r. I ECN 300. Wykonanie transakcji jest natychmiastowe dla wszystkich kont. Rachunki ECN mają bezpośredni dostęp do płynności międzybankowej. Klienci mają dostęp do dźwigni 1: 2000, co znacznie obniża wymagania depozytowe i pozwala elastycznie zarządzać strategiami handlowymi. Konto demo może zostać otwarte dla tych, którzy chcą praktykować swoje transakcje przed wystawieniem swoich pieniędzy na ryzyko. Fundusze można uzupełniać na rachunku demo dowolnie, wypełniając formularz wniosku online. BonusyPromocje Wielka promocja oferowana podczas tej recenzji, która jest dostępna do 27 lipca. Rok 2018 był konkursem Infiniti Red Bull Racing. Główną nagrodą dla zwycięzcy najlepszego zgłoszonego zdjęcia była wizyta w zespole Infiniti Red Bull Racing w Abu Zabi. Kolejnymi nagrodami były repliki kasku wyścigowego Daniela Ricciardo lub Daniila Kvyata podpisane przez kierowców. W czasie tej recenzji nie oferowano żadnych dodatkowych bonusów ani promocji. EXNESS publikuje aktualne wiadomości finansowe i ogłoszenia o wydarzeniach na całym świecie bezpośrednio na ich stronie internetowej, aby wszyscy mogli je przeczytać. Klikając dowolny link w swojej bibliotece bibliotek, każdy może uzyskać dostęp do licznych przewodników tekstowych i objaśnień ogólnych terminów finansowych, a także tematów specyficznych dla EXNESS. Klienci firmy EXNESS mają również dostęp do najważniejszych informacji gospodarczych dotyczących rynku Forex od firmy Dow Jones News, wiodącego dostawcy informacji w świecie biznesu i finansów. Informacje prasowe Dow Jones umożliwiają transmisję w czasie rzeczywistym bez opóźnień. Wiadomości są dostępne dla klientów, którzy otworzyli konta handlowe za pomocą EXNESS. Kalkulator walut kalkulatora traderrsquos jest dostępny, podobnie jak zaktualizowane recenzje analityczne dotyczące par walutowych. Dodatkową przydatną funkcją jest lista historii cudzysłowów, która zawiera informacje o kursach walutowych par walutowych i innych instrumentach finansowych w różnych okresach. Jest to aplikacja na żywo, którą można pobrać do terminalu MetaTrader i wykorzystać do testowania strategii i wykonywania analizy technicznej. Depozyty Wycofanie Fundusze mogą być deponowane za pomocą szerokiej gamy możliwości wpłat i przelewów, w tym przelewów, kart kredytowych Neteller, Skrill i innych. Jedną z głównych zalet EXNESS39 jest automatyczne wycofywanie środków przy użyciu szeregu elektronicznych systemów płatności, które zapewniają handlowcom całodobową kontrolę swoich funduszy inwestycyjnych39. Wypłaty dokonywane są natychmiastowo na żądanie, a środki są zwracane przy użyciu tej samej metody, co przy wpłacie. Przydatna tabela, nie oferowana przez wielu innych brokerów, wymienia każdą metodę depozytu oraz jego zalety i wady dla przedsiębiorcy. Obsługa klienta Obsługa klienta jest dostępna w 13 językach, w tym 245 w ośmiu językach i 247 w trzech językach (angielskim, chińskim i rosyjskim). Podsumowanie Znalazłem moją recenzję brokera EXNESS, aby być przyjemnym doświadczeniem i naprawdę dobrze się przy tym bawiłem. Informacje są jasno przedstawione, a nawigacja po witrynie przebiega płynnie. Popularność brokerrsquos może być potwierdzona przez stale rosnącą liczbę klientów zgłaszanych każdego roku. Korzyści Darmowe transakcje Komisji Wielojęzyczna strona internetowa Ostrzeżenie o ryzyku: DailyForex nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z polegania na informacjach zawartych na tej stronie, w tym na aktualnościach rynkowych, analizie, sygnałach transakcyjnych i przeglądach brokerów Forex. Dane zawarte na tej stronie internetowej nie są koniecznie w czasie rzeczywistym ani dokładne, a analizy są opiniami autora i nie stanowią rekomendacji DailyForex lub jej pracowników. Handel walutami na marży wiąże się z wysokim ryzykiem i nie jest odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Jako produkt z dźwignią straty mogą przekroczyć początkowe depozyty, a kapitał jest zagrożony. Przed podjęciem decyzji o wymianie handlowej z Forex lub jakimkolwiek innym instrumentem finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować cenne informacje na temat wszystkich brokerów, których recenzujemy. Aby zapewnić Ci tę bezpłatną usługę, otrzymujemy prowizje od brokerów, w tym niektóre z naszych rankingów i na tej stronie. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze dane były aktualne, zachęcamy do bezpośredniego sprawdzenia naszych informacji w brokerze. Oświadczenie o ryzyku: DailyForex nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z polegania na informacjach zawartych na tej stronie internetowej, w tym na aktualnościach rynkowych, analizach, sygnałach transakcyjnych i przeglądach brokerów Forex. Dane zawarte na tej stronie internetowej nie są koniecznie w czasie rzeczywistym ani dokładne, a analizy są opiniami autora i nie stanowią rekomendacji DailyForex lub jej pracowników. Handel walutami na marży wiąże się z wysokim ryzykiem i nie jest odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Jako produkt z dźwignią straty mogą przekroczyć początkowe depozyty, a kapitał jest zagrożony. Przed podjęciem decyzji o wymianie handlowej z Forex lub jakimkolwiek innym instrumentem finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować cenne informacje na temat wszystkich brokerów, których recenzujemy. Aby zapewnić Ci tę bezpłatną usługę, otrzymujemy prowizje od brokerów, w tym niektóre z naszych rankingów i na tej stronie. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze dane były aktualne, zachęcamy do bezpośredniego sprawdzenia naszych informacji bezpośrednio z brokerem. Opinie na temat EXIT Chciałbym podzielić się doświadczeniami z brokerem Exness i powiedzieć każdemu, dlaczego go unikać. Podzieliłem moją opinię na trzy części: warunki handlowe, założenie konta i pochodzenie brokerów oraz niewygodne pytania. 1) Warunki handlowe są słabe. Mają tylko jedno konto, które nie jest podmiotem zajmującym się tworzeniem rynku (transakcją), o nazwie ECN. Na tym rachunku Exness oferuje od 3 do 4 razy mniejszy wolumen niż ich konkurenci (nawet ich dostawca płynności, czyli LMAX). Widać wyraźnie brak płynności, patrząc na wykresy walut Exness, które są pełne luk początkowych. Dla innych rodzajów kont Exness (które są MM) nie ma żadnych gwarancji, że transakcje klientów nawet opuścić Exness. Rezerwy i spready są po prostu średnie. Jedyną rzeczą, która jest dobra w tym brokerze, jest gwarancja, że ​​potencjalne ujemne saldo na rachunkach klientów zostanie wyzerowane (jak w przypadku katastrofalnej decyzji SNB) - co tak naprawdę zainteresowało mnie tym brokerem. 2) Szybko konfiguruję konto strony internetowej i przesyłam im kopie moich dokumentów tożsamości jako potwierdzenie. Przesyłam im kopię mojego dokumentu tożsamości (zrobiłem to w celu otwarcia konta w innym brokerze) i oczekiwałem dwóch dni na odpowiedź. Ostatecznie postanowiłem porozmawiać na czacie z ich wsparciem i zapytać o autoryzację. Powiedziano mi, że odpowiedź nigdy nie zostanie wysłana na mój e-mail i jest dostępna tylko przez: logowanie do osobistego obszaru - następnie naciśnięcie na link z moim imieniem - następnie wybranie Ustawienia - następnie przesuwanie wskaźnika myszy nad etykietą Odrzucone i małe wyskakujące okienko pojawia się z informacja, dlaczego został odrzucony. Naprawdę przydatny). W każdym razie pierwszy dokument został odrzucony - miał wysoką jakość i został potraktowany jako skan (i dozwolone są tylko zdjęcia). Zrobiłem więc zdjęcie dokumentu i wysłałem je - małe wyskakujące okienko nadal pokazywało mi starą wiadomość, więc skontaktowałem się ze wsparciem i powiedzieli mi, że mój drugi dokument został odrzucony, ponieważ był on niskiej jakości (mimo że był czytelny i powiedzieli mi, że to powinno wystarczyć). Zapytałem ich, co powinienem zrobić dalej - nie mam innego aparatu. Więc zasugerowali, żebym użył aparatu innej osoby, co najwyraźniej sprawia, że ​​dokumenty tożsamości klientów są narażone na wpadanie w niepowołane ręce (nawet skasowane zdjęcie z innej osoby może nadal być przywrócone i niewłaściwie użyte). W końcu zmarnowałem tydzień próbując się autoryzować i uzyskać wszelkie informacje z pomocy. Najczęściej brokerzy proszą o przesłanie im skanów lub certyfikowanych fotokopii dokumentów tożsamości, ale Exness po prostu na to nie pozwala. Więc jesteś zmuszony kupić lepszą kamerę lub ryzyko wycieku dokumentów tożsamości. Nie chcę nawet myśleć, jak łatwo można oszukać tę firmę wysyłając im dokumenty ze zdjęciami. Nie tak powinny funkcjonować firmy zajmujące się pieniędzmi. 3) Exness jest rosyjskim - to, co mówią. Chciałem wiedzieć, co to znaczy, że są rosyjską firmą, na wypadek wzrostu napięcia między Rosją a Zachodem, i jak zostaną one dotknięte ewentualną wojną z Ukrainą (np. Nowe sankcje wprowadzone przeciwko Rosji). Kiedy zadałem te pytania, wsparcie zaczęło być pogarszane, niegrzeczne i starałem się unikać odpowiedzi. Ale ciągle kopałem i co mi powiedzieli, że nie ma żadnego niebezpieczeństwa, ponieważ firma jest Rosjanką, ale zarejestrowana na Cyprze. Kiedy próbowałem się dowiedzieć, dlaczego nazywają Cypr firmą rosyjską (jest zarejestrowana na Cyprze, więc jest to firma z Cypru), najpierw odrzucili odpowiedź na to pytanie i w końcu powiedzieli mi, że to dlatego, że pracuje tam wielu Rosjan. To po prostu niewiarygodne. Wygląda na to, że próbują ukryć niewygodne informacje prawdopodobnie o związku między Exness Cyprus a niektórymi innymi firmami (z Rosji). Najprawdopodobniej Exness Cyprus jest tylko oddziałem niektórych tajemniczych rosyjskich firm i nikt nie może zagwarantować niczego (zwłaszcza bezpieczeństwa funduszy klientów) w przypadku nasilenia konfliktu między Rosją a Zachodem. Jeśli chodzi o mnie, Exness nie jest wystarczająco przejrzysty (jak powinien być broker Forex). Wniosek: Czuję, że zmarnowałem dużo czasu, próbując założyć konto w Exness, wyciągając pewne informacje z ich wsparcia, robiąc bezużyteczne zdjęcia i próbując wymyślić i śledzić ich dziwne procedury. W każdym razie, mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże innym. Ogólnie nie polecam Exness i nie planuję w przyszłości zawierania transakcji z tą firmą. Tagi: EXNESS reviewsExness Review Odwiedź witrynę exness jest najgorszym i oszustwem, jaki kiedykolwiek widziałem, nigdy nie możesz wygrać z nimi, bez względu na twoją strategię handlową, mogliby po prostu udawać i pozwolić ci zarobić jeden zysk, a następnie handlować przeciwko tobie w następnym handlują, oni także manipulują ich wykresami, i porównuje tam wykresy eurusd z tymi z około 6 głównych różnych brokerów w tym samym czasie 4-godzinnego wykresu, i zauważyłem, że ich klienci byli zupełnie inni, bardzo cunny broker, czasami zamrożą kolejność par walutowych a następnie twój wykres nie będzie się poruszał, a nawet nie będziesz w stanie zamknąć swoich transakcji, są wielkim oszustem twórców pieniędzy. Nigdy więcej ich nie użyję. Odpowiedź od: Georgii Bartenev dodano 20 stycznia 2017 r .: Witaj Uzo, odnośnie twoich komentarzy, chciałbym zwrócić się do każdego z nich. Przede wszystkim, jak być może wiesz, Exness stosuje zasadę dopasowania, co oznacza, że ​​klienci 039 przeciwnych pozycji są dopasowani wewnątrz firmy. Dzięki dopasowaniu zminimalizowaliśmy konflikt interesów między Klientem a Firmą. Jednym z naszych priorytetów jest zapewnienie doskonałych warunków handlowych. Możesz odwiedzić naszą stronę internetową exnessnews, aby dowiedzieć się więcej o naszych najnowszych ulepszeniach handlowych. Po drugie, biorąc pod uwagę różnicę w wykresach, rozumiem, dlaczego tak naprawdę może istnieć. Jest tak, ponieważ czas serwera w różnych brokerach jest inny. Z tego powodu, jeśli porównasz wykresy H4, na pewno zauważysz różnicę, ale jeśli porównasz H1 lub mniej, nie będzie różnicy. Jest to szczególnie zauważalne, gdy na przykład jeden czas serwera broker039 to GMT0, a inny broker039 to GMT2. 3. O listach zamrażających, mogę zapewnić, że kwestie techniczne są niezwykle rzadkie w Exness. Jeśli taki istnieje, potraktujemy go z dużą uwagą. Byłbym wdzięczny, gdybyś mógł podać więcej informacji, aby móc dokładniej sprawdzić sytuację. Możesz go podać tutaj lub na supportexness, dzięki czemu mógłbym sprawdzić dalej. BEZDECHOWY I NIESTANDARDOWY BROKER Już dawno zarejestrowałem Moje Konto z Exness, Niestety nie mogłem dostać szansy na przeżycie tego brokera. Problem polega na tym, że ten broker nie współpracuje z klientami, nie zatwierdzają mojego konta, wysłałem je my skanowałem kopie mojego paszportu kilkanaście razy, ale odrzucałem i mówiłem, że to może być facke dox, więc zrób zdjęcie aparatem i odeślijcie je, zrobiłem ponownie i agianowałem z kamerą i komórką i mimo wysłania tego wraz z moją tożsamością narodową karty wciąż nie zatwierdzili konta przez ponad rok. Złą rzeczą, jaką kiedykolwiek widziałem, jest to, że nawet nie zawracają sobie głowy informowaniem o przyczynie lub alternatywnym rozwiązaniu, za każdym razem, gdy muszę przejść do czatu na żywo i zapytać ich, dlaczego nie potwierdzono jeszcze mojego konta i zaczynają prosić o ponowne wysłanie dox na czacie jako załącznik nawet robiłem to wiele razy nadal bez akcji. Nie wiem, czy uważają każdego klienta za głupiego lub początkującego, prawdopodobnie, że handlowałem przez ostatnie sześć lat i mając konta w XM, FXTIM, OCTAFX, HOTFOREX I wielu innych kontrolowanych brokerach, nigdy nie mieli problemu z weryfikacją moich dokumentów a tutaj exness wydaje się być wyjątkowo inteligentny lub regulowane, że wszyscy inni brokerzy są głupi i exness jest tym, dla których mój dox wydaje się być fałszywy, może być we śnie. Pamiętaj, że przeżywasz całkowicie w oparciu o działania klientów, jeśli jesteś wystarczająco bogaty i nie musisz pomagać klientom, a następnie wycofać się z działalności i zablokować sklep, jeśli jesteś na rynku tylko dlatego, że jesteś w domach, to szanuj i pomagaj i akceptuj autentyczne dokumenty, aby podróżować po całym świecie, mój paszport jest ważny, a dla ciebie to podróbka, powiedziałbym głupiemu brokerowi nic innego. nie ma jednego e-maila dotyczącego tego problemu, nie ma pojedynczego połączenia, po prostu wysyłaj wygłuszanie promocyjnych wiadomości e-mail i natychmiast kopie je do kosza bez czytania. Nie obchodzi mnie nawet, czy moje zeznanie nie zaszkodzi nikomu z was, prawda jest taka, że ​​dostarczyłem wszystkie oryginalne dox z wysokiej jakości skanowaniem i fotografowaniem wszystkiego, a ich usprawiedliwienia są głupimi powodami, których nie powstrzymają. więc powiedziałbym, że Hotforex, XM. octafx i fxtime są najlepsze, reszta to tylko scamers i zajmujące biurko tylko po to, by polować na ludzi 039s hard earning Odpowiedz przez Georgii Bartenev submitted Grudzień 13, 2018: Dziękujemy Prince87 za zwrócenie na to uwagi. Miło mi poinformować, że wszystkie informacje na temat twojego statusu dokumentu są dostępne w sekcji Ustawienia twojego osobistego obszaru. Trwale ulepszamy nasze usługi i opracowujemy nowe, aby zapewnić naszym klientom najlepsze warunki handlowe. Pamiętaj też, że w przypadku większości elektronicznych metod płatności możesz dokonywać wpłat i wypłat bez żadnych ograniczeń, nawet jeśli Twój osobisty obszar nie jest w ogóle weryfikowany. Straszna usługa Exness - Terrible Moje konto 675821 jest zablokowane ponad 120 dni, całkowite zaniedbanie exness zawsze informuje, że są one odblokowane, ale do dzisiaj nic, nie nazywają swoich klientów Potrzebuję pilnego rozwiązania, obsługa klienta niczego nie rozwiązuje. Wsparcie nigdy nie jest rozwiązane Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego działu po tym, jak zostanie to rozważone, a problem zostanie rozwiązany, otrzymasz od nas odpowiedź e-mail. Numer protokołu: 20183656519022 Prognoza zwrotu 30 dni. Dziękuje za cierpliwość i współpracę. Z pozdrowieniami, Julia Kozlova Exness Ltd. (NZ), Odpowiedz przez Georgii Bartenev przedłożone 23 listopada 2018: Witaj, wilney dantas. Dziękuję za recenzję. Muszę powiedzieć, że próbowałem połączyć ze sobą wszystkie dostarczone przez ciebie informacje (zarówno tutaj, jak i w e-mailu wysłanym do naszego kierownictwa), ale próbowałem, jak być może, nie byłem w stanie tego zrobić. I oto dlaczego. Przede wszystkim twierdzisz, że jesteś naszym brazylijskim klientem. Jednak konto 675821 jest zarejestrowane z Pakistanu. Inne konto podane w wiadomości e-mail jest również zarejestrowane w Pakistanie. Oba konta są rejestrowane w wiadomościach e-mail innych niż te, z których wysłano wiadomość e-mail. Po drugie, porty serwera handlowego podane w wiadomości e-mail są nieprawidłowe. Tak samo są hasła telefoniczne dla obu kont. Ponadto adres, z którego wysłano wiadomość e-mail, nie jest zarejestrowany w bazie danych Exness. Innymi słowy, pod tym adresem e-mail nie ma obszaru członkowskiego, a także nie ma konta handlowego pod tym samym adresem e-mail. Poza tym rozumiem, że skopiowałeś wklejony fragment e-maila, który prawdopodobnie został wysłany do Ciebie przez jednego z naszych przedstawicieli obsługi klienta w ciągu ostatnich 120 dni. Muszę jednak zaznaczyć, że nie znalazłem tego e-maila w naszej bazie danych. Co gorsza, stopka użyta w skopiowanym fragmencie wiadomości e-mail nie była używana przez Exness od 2017 roku. NZ ze stopki oznacza Nową Zelandię, która już dawno przestała być krajem naszej rejestracji. Teraz używa się VC i oznacza Saint Vincent i Grenadyny. Jednak nasze stopki e-mail w ogóle nie zawierają tych dwóch liter. Po prostu piszemy to: ekipa ds. Eksycji z Georgii Bartenev E-mail: supportexness Ponadto chciałbym poinformować, że oba konta handlowe nie są zablokowane. Obie są archiwizowane jako niewykorzystane przez ponad rok. Opierając się na tych faktach, obawiam się, że nie udało mi się powiązać tej sprawy z Exness, ponieważ sytuacja, którą opisaliście Państwo tutaj, w e-mailu nie jest zgodna z faktami. Jeśli masz jakieś inne szczegóły dotyczące tej sprawy, byłbym wdzięczny, gdybyś mógł podzielić się nimi ze mną tutaj lub z georgii. bartenevexness, abym mógł sprawdzić dalej.

No comments:

Post a Comment